سیستم سرمایش از کف چیست

سیستم سرمایش از کف چیست و چگونه کار می کند

سیستم سرمایش از کف

هنگامی که صحبت از گرمایش از کف می شود ، چیزی که خیلی ها متوجه نیستند اینست که این سیستم ها می توانند خنک کننده ای عالی در کف نیز باشند. با استفاده از همان روشها و فرآیندهای نصب ، خنک کننده هیدرونیک برخی از بهترین فن آوری ها را برای خواص راحت تر ، مقرون به صرفه تر و با صرفه جویی در مصرف انرژی نشان می دهد. از این گذشته ، با توجه به توانایی سیستم در گرم کردن و خنک کردن یک فضای معین و حفظ دمای مناسب در محیط داخلی ، در مورد عملکرد برتر آن حرفی برای گفتن نداریم.

سیستم سرمایش از کف چگونه کار می کند؟

سیستم های خنک کننده در کف زمین تقریباً به همان روشی که گرمایش کار می کند کار می کنند. در اینجا ، خنک کننده تابشی اصل اساسی در این سیستم های هیدرونیک است.

گفته می شود وقتی حداقل 50٪ از گرما از طریق تابش تنظیم می شود ، بدن انسان بیشترین سطح بهزیستی را تجربه می کند. بنابراین ، شبکه خنک کننده هیدرونیک از تابش برای ایجاد راحتی مطلوب حرارتی از طریق محیطی که خیلی گرم و یا خیلی سرد نیست استفاده می کند.

تابش باعث تبادل انرژی بین سطح خنک کننده و افراد در اتاق مخصوصاً در مناطق بزرگ می شود. در این راستا ، هر نوع پمپ حرارتی ، چه منبع هوا یا زمین گرمایی ، آب خنک را از طریق شبکه لوله های زیرزمینی عبور می دهد. با این وجود نوعی پمپ حرارتی برای باز کردن قابلیت های خنک کننده برتر سیستم ضروری است.

سپس کف از هوا خنک تر می شود و گرمای تابشی در اتاق را جذب می کند و محیطی خنک برای سرنشینان داخل ایجاد می کند.

سیستم سرمایش از کف چیست

اگر برای سرمایش خانه خود از سیستم های دیگری مانند فن کویل و یا اسپیلیت و پکیج استفاده می کنید در صورت هرگونه مشکل و یا خرابی نمی توانید با تعمیرکار پکیج اصفهان تماس برقرار کنید.

 

مزایای سیستمهای خنک کننده از کف

با توجه به فناوری پیشرفته ای که در این سیستم ها به کار رفته است ، خریداران با سیستم های خنک کننده هیدرولیک در خانه های خود و یا از ویژگی های تجاری سود زیادی کسب می کنند. این شامل:

  • راحتی در خانه با این سیستم

با توجه به کارکردهای دوگانه گرمایشی و سرمایشی سیستم مورد نظر ، سرنشینان می توانند از یک محیط داخلی انتظار داشته باشند که به همه نقاط صحیح برخورد کند. نه خیلی گرم و نه خیلی سرد ، صاحبان املاک می توانند انتظار داشته باشند که از مشکلات سنتی در ارتباط با سایر فن آوری راحتی خانه جلوگیری کنند.

  • یک محیط داخلی سالم تر

مشکل دیگر داشتن سیستم خنک کننده هیدرولیک در یک خاصیت خاص ایجاد فضای زندگی سالم و کار است. با کاهش دمای اتاق از طریق گرمایش و سرمایش تابشی ، کیفیت هوای داخل افزایش نمی یابد بلکه فقط آلودگی هوا و آلودگی های مربوط به سیستم های تهویه مطبوع کنار گذاشته می شود.

با حذف این آلودگی ها ، احتمال ابتلا به بیماری های ناشی از هوا را کاهش می دهد و محیط آسایش را برای افرادی که از شرایط تنفسی مانند آسم رنج می برند ، را فراهم می کند.

  • آزادی طراحی نامحدود

با توجه به اینکه لوله های سیستم در زیر کف یک ملک قرار داده شده اند ، این بدان معنی است که هیچ وسیله فیزیکی در فضای ساختمان وجود ندارد. این امر به معماران ، تزئینات داخلی یا خود صاحبان املاک اجازه می دهد بدون هیچ زحمتی تغییراتی در فضای خود ایجاد کنند.

حفظ ارزش زیبایی شناختی در کل یکی از ویژگی های بسیار خوب این سیستم می باشد است.

  • فضای داخلی ایمن تر

یکی دیگر از عواملی که باعث می شود سیستم های خنک کننده زیر کف بسیار جذاب باشد این است که فضای ایمن تری ایجاد می کند ، خصوصاً برای کودکان. با توجه به اینکه هیچ رادیاتور لبه تیز یا دستگاه های مشابه در دسترس نیست ، والدین دیگر نیازی به نگرانی در مورد حوادث ناگوار ندارند.

  • هزینه های سرمایه گذاری کم

مزیت دیگر سرمایش از کف این است که به طرز شگفت آوری مقرون به صرفه است ، به خصوص هنگامی که با شبکه لوله سیستم گرمایش هیدرولیک یک ملک همراه است. علاوه بر این ، اتصال این سیستم ها به پمپ حرارتی یک ملک نیز آن را مقرون به صرفه تر می کند و انرژی الکتریکی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

صرف نظر از این ، میزان مصرف مستقل سیستم از سیستمهای خنک کننده سنتی پایین تر است و آن را به یک راه حل جذاب با انرژی تبدیل می کند.

سیستم سرمایش از کف چیست

برای دانستن اینکه بهترین سیستم سرمایشی برای خانه شما کدام است اینجا کلیک کنید .

سرمایش از کف یک گزینه با صرفه اقتصادی می باشد.

با داشتن امکان خنک کردن یک خانه بدون هیچ گونه اشکال در ارتباط با دستگاه های خنک کننده سنتی ، این انتخاب به سرعت تبدیل به گزینه شماره یک برای بسیاری از دارندگان ملک می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *