کدام سیستم سرمایشی برای خانه شما مناسب تر است

بهترین سیستم سرمایشی برای خانه شما کدام است

آیا گرمای تابستان باعث تعریق شما شده است؟هنگامی که هوا به شدت گرم می شود و سیستم سرمایشی شما قدیمی است و یا کاملاً ضعیف عمل می کند ، احتمالاً شما نیاز به یک تغییر فوری را احساس می کنید و شما دوست دارید بدانید بهترین و مناسب ترین سیستم سرمایشی برای خانه شما کدام است.

اگرچه اولین فکر شما برای خنک کردن خانه ممکن است استفاده از وسایل سرمایشی مثل کولر آبی باشد ، اما گزینه های بسیاری وجود دارد که با مصرف انرژی کمتری ، سرمایش را فراهم می کنند.مانند عایق بندی مناسب پنجره ها و درها ، نصب پرده برای جلوگیری از تابش نور خورشید و غیره.برای آشنایی بیشتر با راه های خنک نگه داشتن خانه در طول تابستان بدون استفاده از وسایل سرمایشی کلیک کنید.

تهویه مطبوع مناسب برای خانه شما به تعداد اتاق برای خنک شدن و همچنین آب و هوای منطقه بستگی دارد.برای یافتن سیستم خنک کننده متناسب با نیازهای خود از راهنمای موجود در این مقاله استفاده کنید.

پنکه ها اولین وسایل خنک کننده مکانیکی هستند

پنکه ها، اولین وسیله خنک کننده مکانیکی

در برخی از مناطق پنکه ها به تنهایی سرمایش لازم را برای شما تامین می کنند.آنها هوا را به گردش در می آورند اما دما یا رطوبت را کاهش نمی دهند.به طور معمول ، جریان هوا ایجاد شده توسط یک فن باعث کاهش درجه حرارت در حدود 3 درجه سانتیگراد می شود.

برخلاف روزهای گذشته ، امروزه انتخاب سیستم گرمایش و سرمایش مناسب ، می تواند یک کار دلهره آور باشد.با افزایش هزینه های انرژی ، هزینه های وسایل گرمایشی و خنک کننده حدود 40 درصد از هزینه های منزل ما را تشکیل می دهند ، بنابراین مهم است که برای سبک زندگی و ذخیره بودجه خود انتخاب صحیحی انجام دهیم.

فن کویل

فن کویل

دمای نامتناسب در خانه شما و همچنین استفاده از سیستم های سرمایش که هزینه های بالای انرژی را شامل میشوند ، می تواند منجر به ناراحتی شود.هنگامی که برای تنظیم درجه حرارت در یک منطقه خاص از خانه خود به یک روش مقرون به صرفه نیاز دارید ، ممکن است فن کویل برای شما ایده آل باشد.این واحدها موثر و مقرون به صرفه بوده و آنها را می توان به راحتی به عنوان مکمل سیستم فعلی شما یا به عنوان یک واحد مستقل نصب کرد.

این وسیله سرمایشی ، یک واحد سیم پیچ ساخته شده از یک فن و یا یک عنصر گرمایش یا خنک کننده برای تأمین گرما در ماه های سردتر سال و هوای خنک در طول تابستان است.فن کویل ها یکی از محبوب ترین انواع سیستم های تهویه مطبوع هستند که در ساختمان های جدید تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر از دستگاه فن کویل برای خنک کردن و یا گرم کردن مکان مورد نظر خود استفاده میکنید و بعد از مدتی ، این دستگاه دچار خرابی شد ، برای تعمیر آن و دریالفت بهترین خدمات با تاسیسات محمودیان که در زمینه تعمیرات وسایلی مثل فن کویل ، اسپلیت و تعمیر پکیج اصفهان فعالیت می کند ، تماس برقرار کنید.

کولر آبی

کولر آبی

کولر آبی یک وسیله سرمایشی است که از تبخیر آب برای خنک کردن هوای داخل خانه شما استفاده میکند.در حال حاضر با وجود سیستم های جدید سرمایشی ، کولرهای آبی کمتر استفاده میشوند.قدرت خنک کنندگی کولر آبی ، به مقدار آب در حال گردش داخل کولر بستگی دارد.

از دیگر وسایل سرمایشی منزل میتوان به مواردی چون سیستم سرمایشی چیلر ، سیستم سرمایشی داکت اسپلیت و کولر گازی اشاره نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *