راه های خنک نگه داشتن خانه در طول تابستان

راه هایی برای خنک نگه داشتن خانه در طول تابستان

احتمالاً همه شما به فکر راه هایی برای خنک نگه داشتن خانه خود در طول تابستان هستید.همه ما در فصل تابستان از وسایل سرمایشی متنوعی مثل کولر گازی اسپلیت ، کولر آبی ، دستگاه فن کویل و غیره برای خنک نگه داشتن محیط داخلی خانه خود استفاده میکنیم.درست است که وجود این تجهیزات سرمایشی برای خنک کردن خانه شما ضروری است ، اما با انجام برخی اقدامات خیلی ساده میتوان از این وسایل استفاده بهینه کرد و هزینه‌های مربوط به آنها را تا حدودی کاهش داد.

بعلاوه استفاده بیش از حد از سیستم های سرمایشی باعث زودتر خراب شدن و کاهش طول عمر آنها می شود.اگر از هر یک از وسایل سرمایشی استفاده می کنید و سیستم سرمایشی شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر پیدا کرد ، برای رفع آن با تاسیسات محمودیان تماس بگیرید.تاسیسات محمودیان در زمینه تعمیر و راه اندازی انواع سیستم های سرمایشی ، تعمیر پکیج در اصفهان و تعمیر قطعات پکیج ، فعالیت داشته و کلیه خدمات خود را به بهترین نحو به انجام میرساند.

خنک نگه داشتن خانه در فصل تابستان

ما به شما پیشنهاد میکنیم با رعایت نکات زیر ، هم محیط خانه خود را خنک تر کنید ، هم در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و هم طول عمر وسایل سرمایشی را افزایش دهید.

  • تابش مستقیم نور خورشید به خانه شما می تواند درجه حرارت را افزایش دهد.با استفاده از روش های مختلف مانند نصب پرده از ورود نور مستقیم خورشید به داخل خانه خود جلوگیری کنید.دور نگه داشتن نور مستقیم خورشید از اتاق شما باعث کاهش گرمای فضا می شود.
  • لامپ ها و بخصوص لامپ های رشته ای ، باعث ایجاد گرما می شوند.حدالامکان لامپ های قدیمی خود را با لامپ های جدید که تولید گرمای کمی میکنند ، تعویض کنید و اگر نمی توانید این نوع لامپ های قدیمی را جایگزین کنید ، کمترین کاری که می توانید انجام دهید ، استفاده کمتر از آنهاست.
  • پخت و پز در آشپزخانه ، حرارت زیادی ایجاد کرده و باعث گرمتر شدن محیط خانه می شود.ما به شما پیشنها میکنیم در ساعات اولیه روز و یا ساعات پایانی روز که هوا خنک تر است اقدام به پخت و پز نمایید و اگر مقدور است در فصل تابستان در خارج از محیط داخلی خانه مثل حیاط خلوت آشپزی کنید.

راه هایی برای فرار از گرمای تابستان

  • باز کردن پنجره ها در هر دو انتهای خانه ، باعث میشود هوا به طور آزاد در کل خانه حرکت کند که این روند ، به کاهش درجه حرارت در خانه ، کمک زیادی میکند.
  • در فصل تابستان ، شب ها هوا خنک تر است.شما میتوانید قبل از خواب پنجره ها را باز کنید و از هوای خنک شب استفاده کنید.
  • نحوه پوشیدن لباس و رژیم غذایی شما می تواند بر نحوه برخورد شما با گرما تأثیر بگذارد.لباس های سبک و گشاد که از پارچه های طبیعی ساخته شده اند باعث خنک تر شدن می شوند.اجتناب از غذاهای تند و بالعکس خوردن سالاد و سبزیجات و غذاهای خنک باعث می شود دمای داخلی بدن شما کمتر شود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *