سرویس و تعمیر اسپیلت

به یاد داشته باشید تمام دستگاهای مکانیکی هرچند وقت یکبار نیاز به سرویس دارند. کولرگازی اسپلیت نیز از این امر مستثنی نبوده و باید هر چند وقت یکبار سرویس شود. سرویس اسپلیت برای بالابردن قدرت و شتاب دهی باد و قدرت خنک کنندگی بالاتر وکاهش فشار به اسپلیت ضروری می باشد.
سرویس اسپلیت سرویس کولرگازی اسپلیت در مجموعه تهران سرویسکار با قیمت مناسب انجام می شود. اگر درمورد سرویس و تعمیر کولرگازی اسپلت نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما تماس بگیرید. شما می توانید کیفیت کار ما را با یک بار تماس امتحان کنید.

زمانی که از یک شرکت معتبر یک کولر گازی نو خریداری می‌کنید، معمولاً به‌اندازه ۵ متر لوله، داخل سیستم کندانسو گاز مبحوث شده است. که شما بعد از اتمام نصب کولر گازی، باید سیستم را وکیوم کرده و زمانی که از عدم وجود هوا و رطوبت در سیستم مطمئن شدید می‌توانید شیر سرویس را باز نموده و گاز را به‌کل سیستم منتقل کنید. البته باید به این نکته را فراموش نکنید که مقدار گاز شرکتی که در سیستم وجود دارد فقط برای ۵ متر لوله کافی است. در صورت لوله‌کشی اضافی باید مقداری گاز هم اضافه شود که معمولاً به ازای هر یک متر لوله اضافی سیستم، ۲۰ گرم گاز احتیاج دارد.

درصورتی که تخصص خاصی در زمینه کولرگازی اسپلیت ندارید، هیچگاه شخصا برای جمع کردن اسپلیت اقدام نکنید. زیرا امکان صدمه زدن به خودتان و کولر گازی وجود دارد و گاهی هزینه های تعمیرات را بر خود تحمیل می کنید. برای جابجایی کولر گازی اسپلیت حتما با تعمیرکاران تهران سرویسکار تماس بگیرید. برای جمع کردن کولرگازی اسپیلت حتما کولر گازی را روی سرمایش روشن کرده و بعد از روشن شدن کمپرسور، اقدام به جمع کردن کولرگازی می کنیم. پس از بستن شیرهای آلن فورا کولر گازی را خاموش می کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *